TRANSLATION

piątek

Leanne Edwards z Nowej Zelandii będzie gościć w Polsce podczas pobytu Babć i Dziadka Keyi




Podczas pobytu Babć obecna będzie gościni z Nowej Zelandii. Leanne prowadzi wyjątkowy projekt Earthwalk, który ma na celu aktywację świętych miejsc mocy na Ziemi a tym samym - nas. Poniżej kilka jej słow o sobie samej, więcej informacji o jej pracy (też terapeutycznej) w dziale Osoby. Informacja o sesjach indywidualnych z Leą w dziale Wydarzenia.

Leanne o sobie:
Czy jestem Babcią? Nie w trójwymiarowym (3D) znaczeniu, ponieważ nie mam jeszcze dzieci, nie są one częścią mojego życia do  dziś.  Zgodziłam się być dostępna na ten czas, by asystować ludziom  i planecie w procesie ewolucji przez jaką przechodzimy, również przez projekt Earthwalk, jednakże jestem jedną z Babć  Aotearoa i na na wiele różnych sposobów ... byłam matką dla wielu podczas moich podróży dookoła świata. Spędziłam wiele żyć wcześniej  jako kobieta mocy (medicine woman) w służbie ludziom i planecie... Praca ta jest celem mojej duszy i zadedykowałam jej moje życie!



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz